Selasa, 11 Ogos 2009

Bila kekatu menyerang..

mayday..mayday..
rumah kami diserang..
mnta bntuan..
mayday..mayday..
huhu

_____

ari ni..aku jmpe rmai kengkawan mse kt mrsm kt fcb0ok..
huhu
xsgke r..cm rindu je rse ng kenangan mse duk asrama dlu
byk btol kngn dlu2 kala..
wt aku blaja erti hidup..
blaja hidup jaoh dr umah
jauh dri parentz
jauh dr bndr..
jauh dr tmpt yg sibuk..
sronok r ble igt bnde 2 sume
hahaha

_____

"anak kecil main api..
berdarah hati nya yg sepi..
air mata darah bercampur keringat..
bumi dipijak milik org

nnek moyang kaya raya..
tgadai seluruh benda
akibat sengketa sesama lah kita
cinta lenyap di arus zaman

indah nya bumi kita ni
warisan berkurun lamanya
hasil mengalir ke tgn yg lain
peribumi merintih sndiri

msa dpn sungguh gelap
kn lenyap peristiwa smlm
ttutop lah hati
tkunci mati
maruah peribadi dah hilang

kini kita cuma tgl kuasa
yg akn menentukn bgsa
bersatu lah hati
brsama berbakti
pulih kembali hrga diri

kita sudah tiada msa
majulah dgn maha perkasa
jgn lah tlalai teruskn usaha
melayukn gagah di nusantara(3x)"

lagu yg kami nyanyi mse rowcall wktu pg b4 g kls
lps dgr kata2 nsihat dr ktua warden asrama
afta abis sesi rotan-merotan
hehehe
mklum la..dak laki mmg slalu bgon lmbt
ps2 mmg slalu kne rotan
aku pn pnh gk kne rotan
hahaha

_____


bilik di hostel

aku mse form5 bilik dkt dgn rumah ketua warden
hehehe
xtw nape kne duk kt sne
org pgl blok dak2 hardcore
hahaha
maybe aku jahat kot dlu
huhu
yela kot..
ktue warden 2 ktorg pgl die
SIFU..
die ajr pndidikn jasmani je
tp ganas die tahap dewa r..
kalo bab tampar, rotan, pkul, tempeleng, sepak, trajang dll
die mmg expert la katakn
aku pn pnh jd salah sog client die gk r
hahaha

_____


musolla@surau

ktorg dlu tuk bgon subuh de org kjot
hehe
ustaz yg kjot..
ustaz hafizi nme die..
ustaz yg sempoi je..
die bwk moto keliling aspura..
ktok pntu bilik..
kalo die rjin die msok tiap2 blik
lg2 blik kt blok hardcore (blok aku r 2)
hehehe
die msok je tros rotan ble die nmpk dak yg tdo
n aku pn salah sorg pnerima nye
haha
da la xpkai bju tdo
tros dpt parut tmbh kt blkg bdn
hahaha

_____


dewan besar mrsm muadzam shah

skrg ni org len tgh demam konvo..
upm pn skrg ni tgh konvo
rmai org yg telah bgraduat
pkai jubah amek scrol
aku pn pnh cm2 gk..
pkai jubah..amek scrol..de gmbr graduate
huhu
time 2 sume org gmbire sgt
org len ng parentz dorg dtg..
amek gmbr ng parentz
tp..
parentz aku xdpt dtg..
sbb aku xnk dorg dtg
aku xnk nyusahkn dorg..
bkn nye dkt..
lgpn time 2 mmg tgh susah
tp aku mmg xnk nyusahkn dorg
sbb de lg bnde pntg dorg kne wt dr dtg tgk aku pkai jubah
n aku xnyesal psl 2..
tp aku gmbire
sbb gmbr aku pkai jubah de gntung kt dinding kt umah aku skrg
even juz a high scho0l
tp sme cm gmbr akak n abg aku graduate
hahaha

_____

Bila ~Pujangga mula berkata..

"Untuk mencicip kemanisan, perlu bermula dengan mengupas kepahitan."



3 ulasan: