Selasa, 11 Ogos 2009

Bila hari yg panas pule..



panas gk r hari ni..
tekak ni traje je cm nk mnum2 air yg sejuk2
limau ais ke..sirap bandung ke..
cendul ke..abc special ke..
pergh!!!
mantap r kalo dpt pwas kn nafsu mnum ble hari panas cmni
hahaha

_____

PSP 4401: Psikologi Persekitaran (8am-9am)
1st time hari ni lmbt cket dtg kls psiko
bee nye dtg awl..
huhu
dtg2 je dpt tw test psiko mggu dpn
mampos!! da la aku xstudy pe2 pn lg
xbrape nk phm n igt pe yg aku da blaja
yg aku igt dr 1st kls smpai ari ni adalah:
perception@persepsi
huhu
apakah perception@persepsi anda pd hari ini??
hmmm

_____

facebo0k skrg ni mmg rmai org gne
mmg de kbaikkn die gk la..
can connected wit other people
ng lcturer pn leh gk
cm aku skrg gne facebo0k tuk men game
huhu
mafia wars..barn buddy(men tanam2 pokok)
n yg tbaru rock legends!
tubuhkn band sndri
huhu
bru je men..cm xbrape nk expert lg
so mmber2 yg len..
jom r join aku men mafis wars n rock legends

mafia wars

rock legends

_____

hp aku skrg ni da cm sunyi cket
so..tuk wt die meriah
aku pn on radio
hehe
wlaupn x semeriah cm dlu..
tp bgune gk la..
leh dgr lgu2 ke..syair2 ke
bcaan ayt2 al-Quran ke
oppss..!!
huhu
sbb smlm aku dgr ikim fm..
sronok gk..
da lme xdgr
cm tenang gk r aku rse
dgn suare dj die yg lembut je..
ayu je suare die
ofcourse la die pmpwn
msti dj 2 cntk sbb suare die lmbut
hmmm...may be
hmmm

_____

Bila ~Pujangga mula berkata..

"Hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yang kadangkala boleh menjahanamkan diri sendiri. Perkara utama harus kita fikirkan ialah menerima sesuatu atau membuat sesuatu dengan baik berlandaskan kenyataan."


3 ulasan:

  1. mcm tgh frust je en pujannga?

    BalasPadam
  2. eh.same la..aku pun dengar radio bile terasa macam hp aku sgt sunyi sepi..
    *dan2 nak same dgn ko kn*

    BalasPadam
  3. ::Mish ShaZz:: : frust?? xdela..hehe
    sy baek2 je..huhu
    maybe hari hujan kot

    nada : sme ke nada??huhu..mgkin ini menandakn kite mmg mpunyai jodoh..
    huhu..tbaek!!

    BalasPadam