Isnin, 10 Ogos 2009

Bila hujan lebat..

skali lg aku kwat kn tgn ni tuk mnaip..
huhu
da ls skrg ni hujan tgh lebat kt lwar 2
siap ng petir lg
bapak kwat bunyi petir
tkejot gk aku rse
nsib baek aku ni xde cardiovascular diseases
hahaha

_____

EOH3203 Indusrial Hygiene
kls dr.sam ari ni..
blaja psl whole body & hand arm vibration
die soh ktorg g measure
tp instrument rosak plak la
xdpt nk wt..
agk rugi r sbb xdpt rse cmne bnde 2
sbb nnt nk wt kt kilang plak
da xtw cmne nk wt
hmmm

_____

krol ajk g absailing kt bukit expo
tp ape kn daya
ptg ni hujan la plak
tp hujan kn rzeki Allah bg utk hambaNya
Allahdulillah
de hikmah smua ni
mgkin esok luse boleh g lg
so..ia nye bkn la satu kerugian pn
hahaha

_____

asgmnt aku lom start lg ni
psikologi psekitaran n community health
huhu
xtw ble nk start
kesedaran 2 de
tp usaha tuk start wat 2 xde
dak2 len confirm da start
lg2 dak2 pompwan
dorg mmg rjin
xcm dak laki
hahaha

_____

online paper bgtw m'sia da de 32 org mati sbb H1N1
pe da jd sbnr nye ni??
adakah salah kerajaan yg gagal mngawal??
adakah salah rkyat m'sia sndiri yg tidak mnjaga kshtn diri sndri??
hmmm
kalo kwar g mines pn bkn rmai org pkai mask kot
pe tah lg ble g kuliah
huhu
aku sndri xpkai mask
hahaha

_____

Bila~Pujangga mula berkata..

"Orang yang bijak tidak akan melengah-lengahkan kerjanya. Jangan kau tangguh kerja hari ini untuk esok hari."
Imam al-Ghazali berkata: "RAJIN adalah penawar paling mujarab, sedangkan MALAS adalah racun yang sangat berbisa."

4 ulasan:

  1. slh datang dari diri kita sendiri..xpkai mask=xcukup syg kt diri sndiri..kn2?

    BalasPadam
  2. btol2..
    btol 2 ::Mish ShaZz::..
    btol sgt pe wak ckp 2
    2 sume ksedaran dri sndri sbnr nye
    huhu

    BalasPadam
  3. aku dengar UPM cuti lagi~~~~
    yesss!!

    BalasPadam
  4. lagi aku sedey ble malaysia jadi Top 10 negara yg paling byk kematian H1n1.
    Malaysia Boleh!!???
    Apakah...

    BalasPadam