Ahad, 9 Ogos 2009

menaip adalah bnde yg bkn rajin tuk aku wat..
sbb aku ni pmalas sbnr nye..
tp tuk latihan nk wt asmnt yg mendatang ni..
so aku pn kne la start rajin2 kn jari ni mnaip..
hahaha

_____

da la skrg ni prot mcanak lapa..
xtw r nk mkn pe..
mmg pnt ble memikirkn ble tibe wktu mkn ni..
mmg bosan tahap gaban ng cafe mamak
nk je rse ikot ati ni mkn kt lwar
tp pe kn daya..
transport xde
hahaha

_____

nk study tp mls gk
ble start je bce, mate ni tbe2 je berat..
xtw npe..
org len da b'bab2 bce notes
aku plak nk start pnye r ssh
hahaha

_____

hp aku skrg da jarang buny msg
kalo de msg pn mmber2 yg msg..
tp 2 pn jarang r..
dlu rjin plak hp ni b'bunyi2
tp skrg da xde da..
die nk senyap je
hp de 2 bijik..
tp cm xgne je
hahaha

_____

Bila ~Pujangga mula berkata..

"Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik tetapi ia tetap mempunyai sejuta maksud."

5 ulasan:

  1. wahhh..dah ade blog!! keep up.hehehe

    BalasPadam
  2. Bila ~Pujangga mula berkata..

    "Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

    NICE ONE...keep on writing! =)

    BalasPadam
  3. m.a.n.n.e.q.u.i.n : sya..aku sj je gagahkn tgn mnaip tuk bnde ni..sbb tgn aku xtw nk wtpe da stlh hp cm xbgune lg..huhu

    ::Mish ShaZz:: : isyaAllah..~Pujangga akn brushe tuk tros mnulis..tuk mngembirekn rkn2 n mdorong kpd yg memerlukn..huhu

    BalasPadam
  4. yep pujangga..

    teruskan berkarya

    saya admire kata2 hikmat

    pujangga.

    thanx. anyway~~~

    BalasPadam
  5. ~Pujangga akn cbe tuk tros mnulis..
    kdg2 die ni mls gk
    haha..
    thx yek zaman sbb follow dis blog

    BalasPadam